Theorie und Praxis in der Lehrerbildung im Kontext impliziter und expliziter Erfahrung

Perrig, Walter J. (2006). Theorie und Praxis in der Lehrerbildung im Kontext impliziter und expliziter Erfahrung. In: Nakamura, Yuka; Böckelmann, Christine; Tröhler, Daniel (eds.) Theorie versus Praxis: Perspektiven auf ein Missverständnis (pp. 53-71). Zürich: Pestalozzianum

Full text not available from this repository. (Request a copy)

Item Type: Book Section (Book Chapter)
Division/Institute: 07 Faculty of Human Sciences > Institute of Psychology > Experimental Psychology and Neuropsychology
UniBE Contributor: Perrig, Walter
ISBN: 3-03755-058-9
Publisher: Pestalozzianum
Language: German
Submitter: Factscience Import
Date Deposited: 04 Oct 2013 14:49
Last Modified: 18 Jul 2014 16:12
URI: http://boris.unibe.ch/id/eprint/20458 (FactScience: 3759)

Actions (login required)

Edit item Edit item
Provide Feedback