Pädagogik im Rahmen der empirischen "science de l'homme" in Frankreich im ausgehenden 18. Jahrhundert

Osterwalder, Fritz (2010). Pädagogik im Rahmen der empirischen "science de l'homme" in Frankreich im ausgehenden 18. Jahrhundert. In: Ritzi, Christian; Wiegmann, Ulrich (eds.) Beobachten, Messen, Experimentieren. Beiträge zur Geschichte der empirischen Pädagogik/Erziehungswissenschaft (pp. 95-116). Bad Heilbrunn: Verlag Julius Klinkhardt

Full text not available from this repository. (Request a copy)

Item Type:

Book Section (Book Chapter)

Division/Institute:

07 Faculty of Human Sciences > Institute of Education > General and Historical Educational Science

UniBE Contributor:

Osterwalder, Fritz (A)

Publisher:

Verlag Julius Klinkhardt

Language:

German

Submitter:

Factscience Import

Date Deposited:

04 Oct 2013 14:15

Last Modified:

29 Mar 2023 23:32

URI:

https://boris.unibe.ch/id/eprint/4169 (FactScience: 208317)

Actions (login required)

Edit item Edit item
Provide Feedback