Erfassung kognitiver Regulationsstrategien bei Schulunlust

Hagenauer, Gerda; Hascher, Tina (2012). Erfassung kognitiver Regulationsstrategien bei Schulunlust. Empirische Pädagogik EP - Zeitschrift zu Theorie und Praxis erziehungswissenschaftlicher Forschung, 26(4), pp. 452-478. Empirische Pädagogik e.V.

Full text not available from this repository. (Request a copy)

Item Type:

Journal Article (Original Article)

Division/Institute:

07 Faculty of Human Sciences > Institute of Education > School and Teaching Research

UniBE Contributor:

Hascher, Tina

Subjects:

300 Social sciences, sociology & anthropology > 370 Education

ISSN:

0931-5020

Publisher:

Empirische Pädagogik e.V.

Language:

German

Submitter:

David Bisang

Date Deposited:

20 Jun 2014 15:35

Last Modified:

05 Dec 2022 14:34

URI:

https://boris.unibe.ch/id/eprint/52302

Actions (login required)

Edit item Edit item
Provide Feedback