Unterschiedliche Interventionsimpulse: Forschungs- versus praxisorientierte Ansätze

Hascher, Tina (2010). Unterschiedliche Interventionsimpulse: Forschungs- versus praxisorientierte Ansätze. In: Hascher, Tina; Schmitz, Bernhard (eds.) Pädagogische Interventionsforschung: Theoretische Grundlagen und empirisches Handlungswissen. Grundlagentexte Pädagogik (pp. 269-279). Weinheim: Juventa

[img] Text
Hascher_2010d.pdf - Published Version
Restricted to registered users only
Available under License Publisher holds Copyright.

Download (1MB) | Request a copy

Item Type:

Book Section (Book Chapter)

Division/Institute:

07 Faculty of Human Sciences > Institute of Education > School and Teaching Research

UniBE Contributor:

Hascher, Tina

Subjects:

300 Social sciences, sociology & anthropology > 370 Education

ISBN:

978-3-7799-2173-8

Series:

Grundlagentexte Pädagogik

Publisher:

Juventa

Language:

German

Submitter:

Christine Alexandra Röthlisberger

Date Deposited:

17 Oct 2014 08:22

Last Modified:

05 Dec 2022 14:34

BORIS DOI:

10.7892/boris.52538

URI:

https://boris.unibe.ch/id/eprint/52538

Actions (login required)

Edit item Edit item
Provide Feedback