Differentielle Prognostizierbarkeit von Maturitätsnoten: Ist weiblicher Schulerfolg wirklich besser prädizierbar als männlicher?

Perrig-Chiello, P.; Perrig, Walter J.; Buser, N. (1997). Differentielle Prognostizierbarkeit von Maturitätsnoten: Ist weiblicher Schulerfolg wirklich besser prädizierbar als männlicher? Bildungsforschung und Bildungspraxis, 19, pp. 175-190. Universitätsverlag Freiburg (Schweiz)

Full text not available from this repository. (Request a copy)

Item Type: Journal Article (Original Article)
Division/Institute: 07 Faculty of Human Sciences > Institute of Psychology > Experimental Psychology and Neuropsychology
07 Faculty of Human Sciences > Other Institutions > Teaching Staff, Faculty of Human Sciences
UniBE Contributor: Perrig-Chiello, Pasqualina and Perrig, Walter
Subjects: 100 Philosophy > 150 Psychology
600 Technology > 610 Medicine & health
ISSN: 0252-9955
Publisher: Universitätsverlag Freiburg (Schweiz)
Language: German
Submitter: Anna Maria Ruprecht
Date Deposited: 08 Aug 2014 14:02
Last Modified: 08 Aug 2014 14:02
URI: http://boris.unibe.ch/id/eprint/53117

Actions (login required)

Edit item Edit item
Provide Feedback