Der Einfluss von Kundenbindung auf das kanalspezifische Informations- und Beschwerdeverhalten

Zaugg, Alexandra; Jäggi, Natalie (2006). Der Einfluss von Kundenbindung auf das kanalspezifische Informations- und Beschwerdeverhalten (Arbeitsbericht 189). Institut für Wirtschaftsinformatik, Universität Bern

[img]
Preview
Text
AB189.pdf - Draft Version
Available under License BORIS Standard License.

Download (298kB) | Preview

Item Type:

Working Paper

Division/Institute:

03 Faculty of Business, Economics and Social Sciences > Department of Business Management > Institute of Information Systems

UniBE Contributor:

Zaugg, Alexandra, Jäggi, Natalie

Subjects:

000 Computer science, knowledge & systems
300 Social sciences, sociology & anthropology > 330 Economics

Series:

Arbeitsbericht

Publisher:

Institut für Wirtschaftsinformatik, Universität Bern

Language:

German

Submitter:

Fabio Elia Isler

Date Deposited:

09 Sep 2014 14:41

Last Modified:

05 Dec 2022 14:36

BORIS DOI:

10.7892/boris.58063

URI:

https://boris.unibe.ch/id/eprint/58063

Actions (login required)

Edit item Edit item
Provide Feedback