Komplexität als transdisziplinäre und erziehungswissenschaftliche Problemstellung

Rucker, Thomas (2014). Komplexität als transdisziplinäre und erziehungswissenschaftliche Problemstellung. In: Girmes, Renate; Geschke, Sandra Maria; Ostermeyer, Serjoscha P.; Shkonda, Anna (eds.) Den spezialisierten Anderen verstehen. Vom Wert transdisziplinärer Begegnungen. Dialog der Wissenschaften: Vol. 1 (pp. 121-134). Waxmann

Full text not available from this repository. (Request a copy)

Item Type:

Book Section (Book Chapter)

Division/Institute:

07 Faculty of Human Sciences > Institute of Education > General and Historical Educational Science

UniBE Contributor:

Rucker, Thomas

Subjects:

300 Social sciences, sociology & anthropology > 370 Education

ISBN:

978-3-8309-3151-5

Series:

Dialog der Wissenschaften

Publisher:

Waxmann

Language:

German

Submitter:

Thomas Rucker

Date Deposited:

27 Jan 2015 08:58

Last Modified:

05 Dec 2022 14:39

URI:

https://boris.unibe.ch/id/eprint/62096

Actions (login required)

Edit item Edit item
Provide Feedback