Exakte Messung der Zahlungsbereitschaft von Kunden als Erfolgsfaktor des Preismanagements

Krohmer, Harley; Hofstetter, Reto; Miller, Klaus (2013). Exakte Messung der Zahlungsbereitschaft von Kunden als Erfolgsfaktor des Preismanagements. In: Kisgen, Stefanie; Dresen, Anne; Faix, Werner G. (eds.) International Management (pp. 645-662). Stuttgart: Steinbeis-Edition

Full text not available from this repository. (Request a copy)

Stefanie Kisgen, Anne Dresen, Werner G. Faix

Item Type:

Book Section (Book Chapter)

Division/Institute:

03 Faculty of Business, Economics and Social Sciences > Department of Business Management > Institute of Innovation Management > Marketing

UniBE Contributor:

Krohmer, Harley, Hofstetter, Reto, Miller, Klaus

Subjects:

600 Technology > 650 Management & public relations

ISBN:

978-3-943356-08-3

Publisher:

Steinbeis-Edition

Language:

German

Submitter:

Daniela Herzog

Date Deposited:

19 May 2015 14:27

Last Modified:

05 Dec 2022 14:46

URI:

https://boris.unibe.ch/id/eprint/68448

Actions (login required)

Edit item Edit item
Provide Feedback