Kühn, Richard

Up a level
Export as [feed] RSS
Group by: Date | Item Type | Refereed | No Grouping

Journal Article

Michel, Stefan; Kreuzer, Michael; Kühn, Richard; Stringfellow, Anne; Schumann, Jan H. (2009). Mass-customised products. Are they bought for uniqueness or to overcome problems with standard products? Journal of customer behaviour, 8(4), pp. 307-327. Helensburgh: Westburn 10.1362/147539209X480963

Book

Grünig, Rudolf; Kühn, Richard (2009). Methodik der strategischen Planung. Ein prozessorientierter Ansatz für Strategieplanungsprojekte. Praxishilfen für Unternehmungen. Bern: Haupt

Grünig, Rudolf; Kühn, Richard (2009). Planifier la stratégie. Un procédé pour les projets de planification stratégique. Diriger l'entreprise. Lausanne: Presses polytechniques et universitaires romandes (PPUR)

Grünig, Rudolf; Kühn, Richard (2009). Entscheidungsverfahren für komplexe Probleme. Ein heuristischer Ansatz. Heidelberg: Springer Verlag

Grünig, Rudolf; Kühn, Richard (2009). Successful decision-making. A systematic approach to complex problems. Heidelberg: Springer Verlag

Provide Feedback