Kunz, Alexis H.

Up a level
Export as [feed] RSS
Group by: Date | Item Type | Refereed | No Grouping
Jump to: 2016 | 2012

2016

Messner, Claude; Kunz, Alexis H.; Wallmeier, Martin (20 October 2016). The Dieter’s Paradox in Financial Markets (Unpublished). In: Kongress der Deutschen Gesellschaft für Psychologie. Leipzig. 18.-22. Sept. 2016.

2012

Göx, Robert F.; Kunz, Alexis H. (2012). Say on Pay: ein Überblick über Gestaltungsoptionen, ökonomische Konsequenzen und Erkenntnisse aus Empirie und Laborexperimenten. Zeitschrift für Betriebswirtschaft, 82(5), pp. 123-151. Springer Gabler 10.1007/s11573-012-0602-z

Heinle, Mirko Stanislav; Hofmann, Christian; Kunz, Alexis H. (2012). Identity, incentives and the value of information. The Accounting Review, 87(4), pp. 1309-1334. American Accounting Association 10.2308/accr-50156

Provide Feedback