Messner, C.

Up a level
Export as [feed] RSS
Group by: Item Type | No Grouping
Number of items: 4.

Conference or Workshop Item

Messner, C.; Wänke, Michaela (February 2012). Why Starbucks coffee tastes better. In: Society for Consumer Psychology 2012 Annual Winter Conference. Las Vegas. 16.-18.02.2012.

Messner, C.; Ouertani, J.; Dorn, M. (2011). Leistungslohn reduziert nicht immer die Leistung. In: 7. Tagung der Fachgruppe Arbeits-, Organisations- & Wirtschaftspsychologie. Rostock.

Malte, F.; Messner, C.; Schweizer, L.; Schaffner, Y.; Wänke, M. (2011). Meditation und Beten fördern Selbstkontrolle nach Selbstkontrollerschöpfung, 13. Tagung der Fachgruppe Sozialpsychologie in Hamburg.

Messner, C.; Wänke, M. (2011). When more is better: Reaping the benefits of large assortment sizes through unconscious thought, 16th General Meeting of the European Association of Social Psychology in Stockholm.

This list was generated on Wed Feb 6 05:53:11 2019 CET.
Provide Feedback