Weiermann, B.

Up a level
Export as [feed] RSS
Group by: Item Type | No Grouping
Number of items: 5.

Conference or Workshop Item

Weiermann, B.; Cock, J.; Meier, B. (2011). What matters in implicit task sequence learning? International Conference on Memory, York, UK, Juli 2011.

Weiermann, B.; Cock, J.; Meier, B. (2011). Implizites Lernen von Aufgabensequenzen: Sensitivität gegenüber Stimulusexemplaren, Tagung experimentell arbeitender Psychologen, Halle, DE, März 2011.

Weiermann, B.; Stephan, M.; Kaelin-Lang, A.; Meier, B. (2011). Impaired implicit task sequence learning in patients with Parkinson's disease, 3rd scientific meeting of the ESN, Basel, Switzerland, September 2011.

Weiermann, B.; Gutbrod, K.; Müri, R.; Meier, Beat (2010). Implicit sequence learning and off-line learning in amnesic patients. In: 6th annual meeting of the Clinical Neuroscience Bern, November 29th 2010. Bern: Klinische Neurowissenschaften

Weiermann, B.; Cock, J.; Meier, Beat (2010). Was wird beim impliziten Lernen von Aufgabensequenzen gelernt: perzeptuelle Stimuluseigenschaften, Task-Sets oder korrelierte Informationsströme? In: 52. Tagung experimentell arbeitender Psychologen (TeaP), 22.-24. März 2010, Saarbrücken (D). Deutsche Geselllschaft für Psychologie

This list was generated on Fri Apr 19 04:15:03 2024 CEST.
Provide Feedback