Change Management in der Unternehmungskultur: die Art des Veränderungsmanagements als kulturbestimmende Größe

Thom, Norbert; Zaugg, Robert J. (1996). Change Management in der Unternehmungskultur: die Art des Veränderungsmanagements als kulturbestimmende Größe. In: Rolfes, Bernd; Schierenbeck, Henner; Schüller, Stephan (eds.) Ertragsmanagement und Rationalisierung in Kreditinstituten. Schriftenreihe des Zentrums für Ertragsorientiertes Bankmanagement: Vol. 9 (pp. 45-59). Frankfurt am Main: Fritz Knapp Verlag

Full text not available from this repository. (Request a copy)

Item Type:

Book Section (Further Contribution)

Division/Institute:

03 Faculty of Business, Economics and Social Sciences > Department of Business Management > Institute of Organization and Human Resource Management

UniBE Contributor:

Thom, Norbert

Subjects:

300 Social sciences, sociology & anthropology > 330 Economics
600 Technology > 650 Management & public relations

ISBN:

3-7819-0589-6

Series:

Schriftenreihe des Zentrums für Ertragsorientiertes Bankmanagement

Publisher:

Fritz Knapp Verlag

Language:

German

Submitter:

Claudia Probst

Date Deposited:

04 Jun 2018 16:50

Last Modified:

04 Jun 2018 16:50

Additional Information:

Beiträge zum Münsteraner Top-Management-Seminar

URI:

https://boris.unibe.ch/id/eprint/102063

Actions (login required)

Edit item Edit item
Provide Feedback