Multisource-Feedback zur Unterstützung der ärztlichen Weiterbildung: Welche Faktoren führen zum Erfolg? Eine Fokusgruppen- Studie

Hennel, Eva Kathrin; Subotic, Ulrike; Berendonk, Christoph; Huwendiek, Sören (2017). Multisource-Feedback zur Unterstützung der ärztlichen Weiterbildung: Welche Faktoren führen zum Erfolg? Eine Fokusgruppen- Studie. In: Joint congress of the Gesellschaft für Medizinische Ausbildung (GMA) and the Arbeitskreis zur Weiterentwicklung der Lehre in der Zahnmedizin (AKWLZ). GMS Publishing House 10.3205/17gma162

Full text not available from this repository.

Item Type:

Conference or Workshop Item (Paper)

Division/Institute:

04 Faculty of Medicine > Department of Gynaecology, Paediatrics and Endocrinology (DFKE) > Clinic of Paediatric Surgery
04 Faculty of Medicine > Medical Education > Institute for Medical Education
04 Faculty of Medicine > Medical Education > Institute for Medical Education > Assessment and Evaluation Unit (AAE)

UniBE Contributor:

Hennel, Eva Kathrin, Subotic, Ulrike, Berendonk, Christoph, Huwendiek, Sören

Subjects:

600 Technology > 610 Medicine & health
600 Technology > 620 Engineering

Publisher:

GMS Publishing House

Language:

English

Submitter:

Eveline Götschmann-Meile

Date Deposited:

29 Mar 2018 15:41

Last Modified:

05 Dec 2022 15:10

Publisher DOI:

10.3205/17gma162

URI:

https://boris.unibe.ch/id/eprint/111607

Actions (login required)

Edit item Edit item
Provide Feedback