Wie entwickeln sich Tagesschulkinder am Anfang der Primarschulzeit?

Schüpbach, Marianne; Ignaczewska, Julia (2011). Wie entwickeln sich Tagesschulkinder am Anfang der Primarschulzeit? In: Aregger, Beatrice; Sapienza, Stefanie; Reichenbach, Roland (eds.) Bildungsreform und Reformkritik. SGBF-Kongress 2011 in Kooperation mit SGL und SGS / Réformes de l'éducation et critique des réformes. Congrès de la SSRE 2011 en coopération avec la SSFE et la SSS, Basel, 20.-22.6.2011 (pp. 206-210).

Full text not available from this repository. (Request a copy)

Item Type:

Book Section (Book Chapter)

Division/Institute:

07 Faculty of Human Sciences > Institute of Education > Educational Psychology

UniBE Contributor:

Schüpbach, Marianne

Language:

German

Submitter:

Factscience Import

Date Deposited:

04 Oct 2013 14:30

Last Modified:

10 Mar 2014 16:14

URI:

https://boris.unibe.ch/id/eprint/11518 (FactScience: 217716)

Actions (login required)

Edit item Edit item
Provide Feedback