Projekt Jeki – Jedem Kind ein Instrument: zur Förderung des Instrumentalunterrichts für Kinder mit geringerem sozioökonomischen Status

Sweers, Britta; Inniger, Samuel; Jordi, Julia (2018). Projekt Jeki – Jedem Kind ein Instrument: zur Förderung des Instrumentalunterrichts für Kinder mit geringerem sozioökonomischen Status. Information Bildungsforschung, 2018(3) Schweizerische Koordinationsstelle für Bildungsforschung

Full text not available from this repository. (Request a copy)

Item Type:

Newspaper or Magazine Article

Division/Institute:

06 Faculty of Humanities > Department of Art and Cultural Studies > Institute of Musicology
06 Faculty of Humanities > Other Institutions > Walter Benjamin Kolleg (WBKolleg)
06 Faculty of Humanities > Other Institutions > Walter Benjamin Kolleg (WBKolleg) > Center for Global Studies (CGS)

UniBE Contributor:

Sweers, Britta and Jordi, Julia

Subjects:

700 Arts > 780 Music
300 Social sciences, sociology & anthropology
700 Arts

ISSN:

1013-6258

Publisher:

Schweizerische Koordinationsstelle für Bildungsforschung

Language:

German

Submitter:

Britta Sweers

Date Deposited:

18 Jun 2019 14:37

Last Modified:

18 Jun 2019 14:37

URI:

https://boris.unibe.ch/id/eprint/128856

Actions (login required)

Edit item Edit item
Provide Feedback