Ausbildungsbedingungen und Ausbildungszufriedenheit in der dualen Grundbildung. Die Rolle von Geschlecht und Migrationshintergrund

Hupka-Brunner, Sandra; Kriesi, Irene (2013). Ausbildungsbedingungen und Ausbildungszufriedenheit in der dualen Grundbildung. Die Rolle von Geschlecht und Migrationshintergrund. In: Hadjar, Andreas; Hupka-Brunner, Sandra (eds.) Geschlecht, Migrationshintergrund und Bildungserfolg (pp. 242-269). Weinheim, Basel: Beltz Juventa

Full text not available from this repository. (Request a copy)

Item Type:

Book Section (Book Chapter)

Division/Institute:

03 Faculty of Business, Economics and Social Sciences > Social Sciences > Institute of Sociology

UniBE Contributor:

Hupka-Brunner, Sandra (A), Kriesi, Irene, Hadjar, Andreas, Hupka-Brunner, Sandra (A)

Subjects:

300 Social sciences, sociology & anthropology

ISBN:

978-3-7799-2875-1

Publisher:

Beltz Juventa

Projects:

[1036] Transitions from Education to Employment (TREE) Official URL

Language:

German

Submitter:

Thomas Meyer

Date Deposited:

17 Oct 2019 11:08

Last Modified:

29 Mar 2023 23:36

URI:

https://boris.unibe.ch/id/eprint/130925

Actions (login required)

Edit item Edit item
Provide Feedback