Meyer, Thomas; Hupka-Brunner, Sandra (2012). Bildung selektionieren und rationieren im Zeitalter der Wissensgesellschaft? Paradoxien des schweizerischen Bildungssystems. In: Zukunft Bildung Schweiz - von der Selektion zur Integration. Akten der Veranstaltung vom 16. und 17. Juni 2011 (pp. 125-132). Bern: Akademien der Wissenschaften Schweiz
Full text not available from this repository.Item Type: |
Book Section (Book Chapter) |
---|---|
Division/Institute: |
03 Faculty of Business, Economics and Social Sciences > Social Sciences > Institute of Sociology |
UniBE Contributor: |
Meyer, Thomas (A), Hupka-Brunner, Sandra (A) |
Subjects: |
300 Social sciences, sociology & anthropology |
Publisher: |
Akademien der Wissenschaften Schweiz |
Projects: |
[1036] Transitions from Education to Employment (TREE) Official URL |
Language: |
German |
Submitter: |
Sandra Hupka-Brunner |
Date Deposited: |
17 Oct 2019 14:32 |
Last Modified: |
27 Jun 2024 09:45 |
URI: |
https://boris.unibe.ch/id/eprint/130999 |