Bildung selektionieren und rationieren im Zeitalter der Wissensgesellschaft? Paradoxien des schweizerischen Bildungssystems

Meyer, Thomas; Hupka-Brunner, Sandra (2012). Bildung selektionieren und rationieren im Zeitalter der Wissensgesellschaft? Paradoxien des schweizerischen Bildungssystems. In: Akademien der Wissenschaften, Schweiz (ed.) Zukunft Bildung Schweiz - von der Selektion zur Integration. Akten der Veranstaltung vom 16. und 17. Juni 2011 (pp. 125-132). Bern: Akademien der Wissenschaften Schweiz

Full text not available from this repository. (Request a copy)

Item Type:

Book Section (Book Chapter)

Division/Institute:

03 Faculty of Business, Economics and Social Sciences > Social Sciences > Institute of Sociology

UniBE Contributor:

Meyer, Thomas and Hupka-Brunner, Sandra

Subjects:

300 Social sciences, sociology & anthropology

Publisher:

Akademien der Wissenschaften Schweiz

Projects:

[1036] Transitions from Education to Employment (TREE) Official URL

Language:

German

Submitter:

David Leander Baumann

Date Deposited:

17 Oct 2019 14:32

Last Modified:

17 Oct 2019 14:32

Additional Information:

Notes: treeanalysis analysis_self; Custom 1: Bern; Date: 2012

URI:

https://boris.unibe.ch/id/eprint/130999

Actions (login required)

Edit item Edit item
Provide Feedback