Berufsausbildung mit geringen Lesekompetenzen: Ergebnisse der Schweizer PISA-Folgestudie TREE

Stalder, Barbara E. (2011). Berufsausbildung mit geringen Lesekompetenzen: Ergebnisse der Schweizer PISA-Folgestudie TREE. In: Fischer, Martin; Becker, Matthias; Spöttl, Georg (eds.) Kompetenzdiagnostik in der beruflichen Bildung. Berufliche Bildung in Forschung, Schule und Arbeitswelt: Vol. 7 (pp. 190-203). Frankfurt am Main: Peter Lang

Full text not available from this repository. (Request a copy)

Item Type:

Book Section (Book Chapter)

Division/Institute:

03 Faculty of Business, Economics and Social Sciences > Social Sciences > Institute of Sociology

ISBN:

978-3-631-61660-4

Series:

Berufliche Bildung in Forschung, Schule und Arbeitswelt

Publisher:

Peter Lang

Projects:

[1036] Transitions from Education to Employment (TREE) Official URL

Language:

German

Submitter:

Thomas Meyer

Date Deposited:

17 Oct 2019 12:50

Last Modified:

17 Oct 2019 12:50

URI:

https://boris.unibe.ch/id/eprint/131083

Actions (login required)

Edit item Edit item
Provide Feedback