Wahlen in der Mediendemokratie. Der Beitrag von Medienwirkungstheorien zur Wahlforschung am Beispiel der amerikanischen Präsidentschaftswahl 2000.

Adam, Silke (2002). Wahlen in der Mediendemokratie. Der Beitrag von Medienwirkungstheorien zur Wahlforschung am Beispiel der amerikanischen Präsidentschaftswahl 2000. Stuttgart: Edition 451

Full text not available from this repository. (Request a copy)

Item Type:

Book (Monograph)

Division/Institute:

03 Faculty of Business, Economics and Social Sciences > Social Sciences > Institute of Mass Communication Studies

UniBE Contributor:

Adam, Silke

Subjects:

300 Social sciences, sociology & anthropology

ISBN:

978-3-931938-16-1

Publisher:

Edition 451

Language:

German

Submitter:

Lena Floriana Studer

Date Deposited:

21 Jan 2020 08:39

Last Modified:

21 Jan 2020 08:39

URI:

https://boris.unibe.ch/id/eprint/136001

Actions (login required)

Edit item Edit item
Provide Feedback