Meyer, Thomas; Hupka-Brunner, Sandra (2019). Inklusions- und Exklusions-Mechanismen im schweizerischen (Berufs-)Bildungs- und Erwerbssystem: Erkenntnisse aus der TREE-Studie. In: Lindmeier, Christian; Fasching, Helga; Lindmeier, Bettina; Sponholz, Dirk (eds.) Inklusive Berufsorientierung und berufliche Bildung - aktuelle Entwicklungen im deutschsprachigen Raum. Sonderpädagogische Förderung heute. Beiheft: Vol. 2 (pp. 369-374). Weinheim: Beltz Juventa
Full text not available from this repository.Item Type: |
Book Section (Book Chapter) |
---|---|
Division/Institute: |
03 Faculty of Business, Economics and Social Sciences > Social Sciences > Institute of Sociology |
UniBE Contributor: |
Meyer, Thomas (A), Hupka-Brunner, Sandra (A), Lindmeier, Christian, Fasching, Helga, Lindmeier, Bettina, Sponholz, Dirk |
Subjects: |
300 Social sciences, sociology & anthropology |
ISBN: |
978-3-7799-3533-9 |
Series: |
Sonderpädagogische Förderung heute. Beiheft |
Publisher: |
Beltz Juventa |
Projects: |
[1036] Transitions from Education to Employment (TREE) Official URL |
Language: |
English |
Submitter: |
Sandra Hupka-Brunner |
Date Deposited: |
28 Jan 2020 14:12 |
Last Modified: |
27 Jun 2024 09:41 |
URI: |
https://boris.unibe.ch/id/eprint/136062 |