Kesselring, Thomas (2019). Dezentrieren, falsche Dogmen überwinden: eine Aufgabe, die Wissenschaft und Bildung für Nachhaltige Entwicklung verbindet. Bulletin VSH-AEU, 45(2), pp. 11-19. Vereinigung der Schweizer Hochschuldozierenden
|
Text
Dezentrieren falsche Dogmen ueberwinden.pdf - Published Version Available under License Creative Commons: Attribution (CC-BY). Download (1MB) | Preview |
Item Type: |
Journal Article (Original Article) |
---|---|
Division/Institute: |
06 Faculty of Humanities > Department of Art and Cultural Studies > Institute of Philosophy |
UniBE Contributor: |
Kesselring, Thomas |
Subjects: |
100 Philosophy |
ISSN: |
1663-9898 |
Publisher: |
Vereinigung der Schweizer Hochschuldozierenden |
Language: |
German |
Submitter: |
Marceline Brodmann |
Date Deposited: |
30 Mar 2020 11:27 |
Last Modified: |
05 Dec 2022 15:37 |
BORIS DOI: |
10.7892/boris.142579 |
URI: |
https://boris.unibe.ch/id/eprint/142579 |