Reflexion, theoretischer Fortschritt und Allgemeine Didaktik. Eine Problemanzeige

Rucker, Thomas (2020). Reflexion, theoretischer Fortschritt und Allgemeine Didaktik. Eine Problemanzeige. In: Austermann, Simone; Cleppien, Georg; Vogel, Katharina (eds.) Strukturen der Erziehungswissenschaft – Erziehungswissenschaftliche Strukturen (pp. 83-86). Bad Heilbrunn: Klinkhardt

Full text not available from this repository. (Request a copy)

Item Type:

Book Section (Book Chapter)

Division/Institute:

07 Faculty of Human Sciences > Institute of Education > General and Historical Educational Science

UniBE Contributor:

Rucker, Thomas

Subjects:

300 Social sciences, sociology & anthropology > 370 Education

ISBN:

978-3-7815-2385-2

Publisher:

Klinkhardt

Language:

German

Submitter:

Thomas Rucker

Date Deposited:

15 Feb 2021 16:15

Last Modified:

05 Dec 2022 15:44

URI:

https://boris.unibe.ch/id/eprint/151004

Actions (login required)

Edit item Edit item
Provide Feedback