Offener, schülerorientierter und individualisierter? Positive Lehreremotionen und Unterrichtsgestaltung

Kalchgruber, Simone; Hofer, Maximilian; Hagenauer, Gerda; Hascher, Tina (2021). Offener, schülerorientierter und individualisierter? Positive Lehreremotionen und Unterrichtsgestaltung. In: Rubach, Charlott; Lazarides, Rebecca (eds.) Emotionen in Schule und Unterricht (pp. 88-107). Opladen: Barbara Budrich

Full text not available from this repository. (Request a copy)

Item Type:

Book Section (Book Chapter)

Division/Institute:

07 Faculty of Human Sciences > Institute of Education > School and Teaching Research

UniBE Contributor:

Hascher, Tina

Subjects:

300 Social sciences, sociology & anthropology > 370 Education

ISBN:

978-3-8474-2427-7

Publisher:

Barbara Budrich

Language:

German

Submitter:

Christine Alexandra Röthlisberger

Date Deposited:

13 Apr 2021 15:56

Last Modified:

13 Apr 2021 15:56

URI:

https://boris.unibe.ch/id/eprint/154204

Actions (login required)

Edit item Edit item
Provide Feedback