Das Kontroversitätsgebot schulischen Unterrichts. Ein erziehungs- und bildungstheoretisch fundierter Interpretationsvorschlag

Rucker, Thomas (2021). Das Kontroversitätsgebot schulischen Unterrichts. Ein erziehungs- und bildungstheoretisch fundierter Interpretationsvorschlag. In: Drerup, Johannes; Zulaica y Mugica, Miguel; Yacek, Douglas (eds.) Dürfen Lehrer ihre Meinung sagen? Demokratische Bildung und die Kontroverse über Kontroversitätsgebote (pp. 31-43). Stuttgart: Kohlhammer

Full text not available from this repository. (Request a copy)

Item Type:

Book Section (Book Chapter)

Division/Institute:

07 Faculty of Human Sciences > Institute of Education > General and Historical Educational Science

UniBE Contributor:

Rucker, Thomas

Subjects:

300 Social sciences, sociology & anthropology > 370 Education

ISBN:

978-3-17-039882-5

Publisher:

Kohlhammer

Language:

German

Submitter:

Thomas Rucker

Date Deposited:

12 Jan 2022 09:48

Last Modified:

05 Dec 2022 15:56

URI:

https://boris.unibe.ch/id/eprint/162175

Actions (login required)

Edit item Edit item
Provide Feedback