Schüchternheit und Mobbing – Hintergrundwissen und Handlungsmöglichkeiten im pädagogischen Arbeitsfeld

Jantzer, Vanessa; Kaess, Michael (2022). Schüchternheit und Mobbing – Hintergrundwissen und Handlungsmöglichkeiten im pädagogischen Arbeitsfeld. In: Burkhardt, Susan C. A.; Uehli Stauffer, Beatrice; Amft, Susanne (eds.) Schüchterne und sozial ängstliche Kinder in der Schule (pp. 198-218). Stuttgart: Kohlhammer

Full text not available from this repository.

Item Type:

Book Section (Book Chapter)

Division/Institute:

04 Faculty of Medicine > University Psychiatric Services > University Hospital of Child and Adolescent Psychiatry and Psychotherapy
04 Faculty of Medicine > University Psychiatric Services > University Hospital of Child and Adolescent Psychiatry and Psychotherapy > Research Division

UniBE Contributor:

Kaess, Michael

Subjects:

600 Technology > 610 Medicine & health

ISBN:

978-3-17-039528-2

Publisher:

Kohlhammer

Language:

German

Submitter:

Chantal Michel

Date Deposited:

19 Jan 2022 10:46

Last Modified:

05 Dec 2022 15:58

URI:

https://boris.unibe.ch/id/eprint/162805

Actions (login required)

Edit item Edit item
Provide Feedback