Programmatic Assessment und Implikationen für die kompetenzbasierte Weiterbildung: Nur mit genügend Pixeln wird das Bild klar

Marty, A; Brodmann Maeder, Monika; Huwendiek, Sören (2022). Programmatic Assessment und Implikationen für die kompetenzbasierte Weiterbildung: Nur mit genügend Pixeln wird das Bild klar. Schweizerische Ärztezeitung, 103(35), pp. 1073-1075. EMH Schweizerischer Ärzteverlag AG 10.4414/saez.2022.21007

[img]
Preview
Text
saez_2022_21007.pdf - Published Version
Available under License Creative Commons: Attribution-Noncommercial-No Derivative Works (CC-BY-NC-ND).

Download (1MB) | Preview

Item Type:

Journal Article (Further Contribution)

Division/Institute:

04 Faculty of Medicine > Medical Education > Institute for Medical Education
04 Faculty of Medicine > Medical Education > Institute for Medical Education > Assessment and Evaluation Unit (AAE)

UniBE Contributor:

Huwendiek, Sören

Subjects:

300 Social sciences, sociology & anthropology > 370 Education
600 Technology > 610 Medicine & health

ISSN:

0036-7486

Publisher:

EMH Schweizerischer Ärzteverlag AG

Language:

German

Submitter:

Susanne Yvonne Moser-Eichenberger

Date Deposited:

22 Dec 2022 11:46

Last Modified:

23 Dec 2022 06:07

Publisher DOI:

10.4414/saez.2022.21007

BORIS DOI:

10.48350/176244

URI:

https://boris.unibe.ch/id/eprint/176244

Actions (login required)

Edit item Edit item
Provide Feedback