Emotionen in Schule und Unterricht aus der Sicht empirischer Lehr-Lernforschung

Hascher, Tina; Hagenauer, Gerda (2022). Emotionen in Schule und Unterricht aus der Sicht empirischer Lehr-Lernforschung. In: Gläser-Zikuda, Michaela; Hofmann, Florian; Frederking, Volker (eds.) Emotionen im Unterricht. Psychologische, pädagogische und fachdidaktische Perspektiven (pp. 31-44). Kohlhammer

Full text not available from this repository. (Request a copy)

Item Type:

Book Section (Book Chapter)

Division/Institute:

07 Faculty of Human Sciences > Institute of Education
07 Faculty of Human Sciences > Institute of Education > School and Teaching Research

UniBE Contributor:

Hascher, Tina, Hagenauer, Gerda

Subjects:

300 Social sciences, sociology & anthropology > 370 Education

ISBN:

978-3-17-036306-9

Publisher:

Kohlhammer

Language:

German

Submitter:

Christine Alexandra Röthlisberger

Date Deposited:

27 Feb 2023 08:52

Last Modified:

27 Feb 2024 12:42

URI:

https://boris.unibe.ch/id/eprint/179187

Actions (login required)

Edit item Edit item
Provide Feedback