Condillacs Rose - Erfahrung als pädagogisches Konzept zwischen radikalem Sensualismus und religiöser Innerlichkeit

Osterwalder, Fritz (2006). Condillacs Rose - Erfahrung als pädagogisches Konzept zwischen radikalem Sensualismus und religiöser Innerlichkeit. Zeitschrift für Pädagogik, 52(4), pp. 522-539. Weinheim: Beltz Juventa

Full text not available from this repository. (Request a copy)

Item Type:

Journal Article (Original Article)

Division/Institute:

07 Faculty of Human Sciences > Institute of Education > General and Historical Educational Science

UniBE Contributor:

Osterwalder, Fritz

ISSN:

0044-3247

Publisher:

Beltz Juventa

Language:

English

Submitter:

Factscience Import

Date Deposited:

04 Oct 2013 14:46

Last Modified:

06 Dec 2013 13:41

Web of Science ID:

000239108900004

URI:

https://boris.unibe.ch/id/eprint/19024 (FactScience: 1390)

Actions (login required)

Edit item Edit item
Provide Feedback