Ott, Ad J.; Lüthi, Janine; Kappler, Christa; Hofmann, Monika; Amacker, Michèle (2024). Wie geht es LGBTQ+ Jugendlichen in Deutschschweizer Schulen? Kurzfassung des Forschungsberichts. Projekt SOGUS – Sexuelle Orientierung, Geschlecht und Schule. Universität Bern, PH Bern, PH Zürich
|
Text
Kurzfassung_Forschungsbericht_SOGUS_2024.pdf - Published Version Available under License BORIS Standard License. Download (188kB) | Preview |
Item Type: |
Report (Report) |
---|---|
Division/Institute: |
09 Interdisciplinary Units > Interdisciplinary Centre for Gender Studies (ICFG) |
UniBE Contributor: |
Lüthi, Janine, Hofmann, Monika, Amacker, Michèle |
Subjects: |
300 Social sciences, sociology & anthropology |
Publisher: |
Universität Bern, PH Bern, PH Zürich |
Language: |
German |
Submitter: |
Janine Lüthi |
Date Deposited: |
13 Feb 2024 07:27 |
Last Modified: |
09 Jun 2024 16:50 |
BORIS DOI: |
10.48350/190610 |
URI: |
https://boris.unibe.ch/id/eprint/190610 |