Wie geht es LGBTQ+ Jugendlichen in Deutschschweizer Schulen? Kurzfassung des Forschungsberichts. Projekt SOGUS – Sexuelle Orientierung, Geschlecht und Schule.

Ott, Ad J.; Lüthi, Janine; Kappler, Christa; Hofmann, Monika; Amacker, Michèle (2024). Wie geht es LGBTQ+ Jugendlichen in Deutschschweizer Schulen? Kurzfassung des Forschungsberichts. Projekt SOGUS – Sexuelle Orientierung, Geschlecht und Schule. Universität Bern, PH Bern, PH Zürich

[img]
Preview
Text
Kurzfassung_Forschungsbericht_SOGUS_2024.pdf - Published Version
Available under License BORIS Standard License.

Download (188kB) | Preview

Item Type:

Report (Report)

Division/Institute:

09 Interdisciplinary Units > Interdisciplinary Centre for Gender Studies (ICFG)

UniBE Contributor:

Lüthi, Janine, Hofmann, Monika, Amacker, Michèle

Subjects:

300 Social sciences, sociology & anthropology

Publisher:

Universität Bern, PH Bern, PH Zürich

Language:

German

Submitter:

Janine Lüthi

Date Deposited:

13 Feb 2024 07:27

Last Modified:

09 Jun 2024 16:50

BORIS DOI:

10.48350/190610

URI:

https://boris.unibe.ch/id/eprint/190610

Actions (login required)

Edit item Edit item
Provide Feedback