Sager, Fritz (2006). Martin Koci, Servicequalität und Kundenorientierung im öffentlichen Sektor. Eine Untersuchung personenbezogener Dienstleistungen, Bern et al. 2005 [Rezension]. Swiss political science review / Schweizerische Zeitschrift für Politikwissenschaft, 12(3), pp. 142-144. Hoboken, N.J.: Wiley
Full text not available from this repository.Item Type: |
Journal Article (Review Article) |
---|---|
Division/Institute: |
03 Faculty of Business, Economics and Social Sciences > Social Sciences > Institute of Political Science |
UniBE Contributor: |
Sager, Fritz |
ISSN: |
1424-7755 |
Publisher: |
Wiley |
Language: |
English |
Submitter: |
Factscience Import |
Date Deposited: |
04 Oct 2013 14:47 |
Last Modified: |
14 Aug 2023 12:47 |
Web of Science ID: |
000241779000011 |
URI: |
https://boris.unibe.ch/id/eprint/19825 (FactScience: 2822) |