Martin Koci, Servicequalität und Kundenorientierung im öffentlichen Sektor. Eine Untersuchung personenbezogener Dienstleistungen, Bern et al. 2005 [Rezension]

Sager, Fritz (2006). Martin Koci, Servicequalität und Kundenorientierung im öffentlichen Sektor. Eine Untersuchung personenbezogener Dienstleistungen, Bern et al. 2005 [Rezension]. Swiss political science review / Schweizerische Zeitschrift für Politikwissenschaft, 12(3), pp. 142-144. Hoboken, N.J.: Wiley

Full text not available from this repository. (Request a copy)

Item Type:

Journal Article (Review Article)

Division/Institute:

03 Faculty of Business, Economics and Social Sciences > Social Sciences > Institute of Political Science

UniBE Contributor:

Sager, Fritz

ISSN:

1424-7755

Publisher:

Wiley

Language:

English

Submitter:

Factscience Import

Date Deposited:

04 Oct 2013 14:47

Last Modified:

06 Dec 2013 13:42

Web of Science ID:

000241779000011

URI:

https://boris.unibe.ch/id/eprint/19825 (FactScience: 2822)

Actions (login required)

Edit item Edit item
Provide Feedback