Kinder als Zeugen: Die Bildkärtchen-Methode als Interviewelement in forensischen Kontexten

Roebers, Claudia M. (2006). Kinder als Zeugen: Die Bildkärtchen-Methode als Interviewelement in forensischen Kontexten. In: Hermanutz, Max; Litzcke, Sven (eds.) Vernehmung in Theorie und Praxis: Wahrheit - Irrtum - Lüge (pp. 197-211). Stuttgart: Boorberg

Full text not available from this repository. (Request a copy)

Item Type:

Book Section (Book Chapter)

Division/Institute:

07 Faculty of Human Sciences > Institute of Psychology > Developmental Psychology

UniBE Contributor:

Roebers, Claudia

Publisher:

Boorberg

Language:

English

Submitter:

Factscience Import

Date Deposited:

04 Oct 2013 14:48

Last Modified:

26 Sep 2015 14:41

URI:

https://boris.unibe.ch/id/eprint/20120 (FactScience: 3242)

Actions (login required)

Edit item Edit item
Provide Feedback