Lassen sich regelmässige, strukturierte Feedbacks in Form des Arbeitsplatz-basierten Assessments in der Aus- und Weiterbildung der Ärzte in der Schweiz einführen?

Westkämper, Reinhard; Jucker, Patrick; Montagne, Stephanie; Berendonk, Christoph; Giger, Max; Beyeler, Christine (2010). Lassen sich regelmässige, strukturierte Feedbacks in Form des Arbeitsplatz-basierten Assessments in der Aus- und Weiterbildung der Ärzte in der Schweiz einführen? In: GMA Jahrestagung. Bochum. 23.9 - 25.9.2010. 10.3205/10gma148

[img]
Preview
Text
gma2010abstracts-Art 148.pdf - Published Version
Available under License Creative Commons: Attribution-Noncommercial-No Derivative Works (CC-BY-NC-ND).

Download (77kB) | Preview

Item Type:

Conference or Workshop Item (Poster)

Division/Institute:

04 Faculty of Medicine > Medical Education > Institute for Medical Education > Assessment and Evaluation Unit (AAE)
04 Faculty of Medicine > Medical Education > Institute for Medical Education

UniBE Contributor:

Westkämper, Reinhard; Jucker, Patrick; Montagne, Stephanie and Berendonk, Christoph

Subjects:

600 Technology > 610 Medicine & health

Language:

German

Submitter:

Eveline Götschmann-Meile

Date Deposited:

04 Oct 2013 14:11

Last Modified:

08 Mar 2018 12:16

Publisher DOI:

10.3205/10gma148

Related URLs:

BORIS DOI:

10.7892/boris.2133

URI:

https://boris.unibe.ch/id/eprint/2133 (FactScience: 204383)

Actions (login required)

Edit item Edit item
Provide Feedback