Internationale Markenstandardisierung: Ganz oder Gar nicht? Eine Untersuchung nicht-monotoner Wirkungsbeziehungen

Krohmer, Harley; Stock-Homburg, Ruth (2007). Internationale Markenstandardisierung: Ganz oder Gar nicht? Eine Untersuchung nicht-monotoner Wirkungsbeziehungen. Zeitschrift für Betriebswirtschaft ZfB, 77(10), pp. 1065-1091. Berlin: Springer 10.1007/s11573-007-0320-0

[img]
Preview
Text
Stock-Homburg-Krohmer2007_Article_InternationaleMarkenstandardis.pdf - Published Version
Available under License Publisher holds Copyright.

Download (1MB) | Preview

Item Type:

Journal Article (Original Article)

Division/Institute:

03 Faculty of Business, Economics and Social Sciences > Department of Business Management > Institute of Innovation Management > Marketing

UniBE Contributor:

Krohmer, Harley

ISSN:

0044-2372

Publisher:

Springer

Language:

English

Submitter:

Factscience Import

Date Deposited:

04 Oct 2013 14:52

Last Modified:

05 Dec 2022 14:16

Publisher DOI:

10.1007/s11573-007-0320-0

BORIS DOI:

10.48350/22011

URI:

https://boris.unibe.ch/id/eprint/22011 (FactScience: 26288)

Actions (login required)

Edit item Edit item
Provide Feedback