Blaser, Regula; Preuss, Ulrich; Groner, Marina; Groner, Rudolf; Felder, Wilhelm (2007). Kurz-, mittel- und längerfristige Effekte eines Trainings in phonologischer Bewusstheit und in Buchstaben-Laut-Korrespondenz auf die phonologische Bewusstheit und die Lese- und Rechtschreibleistung. Zeitschrift für Kinder- und Jugendpsychiatrie und Psychotherapie, 35(4), pp. 273-280. Bern: Huber 10.1024/1422-4917.35.4.273
Full text not available from this repository.Item Type: |
Journal Article (Original Article) |
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Division/Institute: |
04 Faculty of Medicine > University Psychiatric Services > University Hospital of Child and Adolescent Psychiatry and Psychotherapy 07 Faculty of Human Sciences > Institute of Psychology > Cognitive Psychology, Perception and Methodology 07 Faculty of Human Sciences > Institute of Psychology |
UniBE Contributor: |
Preuss, Ulrich, Groner, Marina, Groner, Rudolf, Felder, Wilhelm |
ISSN: |
1422-4917 |
Publisher: |
Huber |
Language: |
English |
Submitter: |
Myriam Pyrlik |
Date Deposited: |
04 Oct 2013 15:01 |
Last Modified: |
05 Dec 2022 14:18 |
Publisher DOI: |
10.1024/1422-4917.35.4.273 |
URI: |
https://boris.unibe.ch/id/eprint/26436 (FactScience: 71753) |