Lernen an der Hochschule: kritisch, sinnlich, induktiv. Versuche studentischer Aktivierung

Mayordomo, Moisés (2008). Lernen an der Hochschule: kritisch, sinnlich, induktiv. Versuche studentischer Aktivierung. In: Wehr, Silke; Ertl, Helmut (eds.) Lernprozesse fördern an der Hochschule. Beiträge aus der hochschuldidaktischen Praxis: Vol. 3 (pp. 197-214). Bern: Haupt

Full text not available from this repository. (Request a copy)

Item Type:

Book Section (Book Chapter)

Division/Institute:

01 Faculty of Theology > Department of Protestant Theology [discontinued] > Institute of Biblical Studies [discontinued] > New Testament [discontinued]

UniBE Contributor:

Mayordomo-Marin, Moisés

Series:

Beiträge aus der hochschuldidaktischen Praxis

Publisher:

Haupt

Language:

English

Submitter:

Factscience Import

Date Deposited:

04 Oct 2013 15:06

Last Modified:

05 Dec 2022 14:20

URI:

https://boris.unibe.ch/id/eprint/28901 (FactScience: 131628)

Actions (login required)

Edit item Edit item
Provide Feedback