Der Prozess der Marktforschung: Festlegung der Datenerhebungsmethode, Stichprobenbildung und Fragebogengestaltung

Homburg, Christian; Krohmer, Harley (2008). Der Prozess der Marktforschung: Festlegung der Datenerhebungsmethode, Stichprobenbildung und Fragebogengestaltung. In: Herrmann, Andreas; Homburg, Christian; Klarmann, Martin (eds.) Handbuch Marktforschung (pp. 21-52). Wiesbaden: Gabler

Full text not available from this repository. (Request a copy)

Item Type:

Book Section (Book Chapter)

Division/Institute:

03 Faculty of Business, Economics and Social Sciences > Department of Business Management > Institute of Innovation Management > Marketing

UniBE Contributor:

Krohmer, Harley

Publisher:

Gabler

Language:

English

Submitter:

Factscience Import

Date Deposited:

04 Oct 2013 15:07

Last Modified:

25 Oct 2016 09:16

Additional Information:

3., vollständig überarbeitete und erweiterte Auflage

URI:

https://boris.unibe.ch/id/eprint/29183 (FactScience: 140696)

Actions (login required)

Edit item Edit item
Provide Feedback