Produktdefinition und Kundenorientierung an der Schule

Schedler, Kuno (2006). Produktdefinition und Kundenorientierung an der Schule. In: Thom, Norbert; Ritz, Adrian; Steiner, Reto (eds.) Effektive Schulführung: Chancen und Risiken des Public Managements im Bildungswesen (pp. 65-86). Bern: Haupt

Full text not available from this repository. (Request a copy)

Item Type:

Book Section (Book Chapter)

Division/Institute:

11 Centers of Competence > Center of Comptetence for Public Management (KPM)

UniBE Contributor:

Schedler, Kuno

Publisher:

Haupt

Language:

English

Submitter:

Factscience Import

Date Deposited:

04 Oct 2013 15:07

Last Modified:

04 May 2014 23:21

Additional Information:

2., durchgesehene Auflage

URI:

https://boris.unibe.ch/id/eprint/29559 (FactScience: 145809)

Actions (login required)

Edit item Edit item
Provide Feedback