Schlesinger, Torsten; Kriegs, Astrid; Nagel, Siegfried (2009). Wirkungen von Doping im Spitzensport auf Sponsoren. In: Horch, Heinz-Dieter; Breuer, Christoph; Hovemann, Gregor; Kaiser, Sebastian; Walzel, Stefan (eds.) Sport, Medien und Kommunikation. Beiträge des 6. Deutschen Sportökonomie-Kongresses. Edition Sportökonomie und Sportmanagement: Vol. 8 (pp. 243-262). Köln: Institut für Sportökonomie und Sportmanagement
Full text not available from this repository.Item Type: |
Book Section (Book Chapter) |
---|---|
Division/Institute: |
07 Faculty of Human Sciences > Institute of Sport Science (ISPW) |
UniBE Contributor: |
Schlesinger, Torsten, Nagel, Siegfried |
Series: |
Edition Sportökonomie und Sportmanagement |
Publisher: |
Institut für Sportökonomie und Sportmanagement |
Language: |
German |
Submitter: |
Factscience Import |
Date Deposited: |
04 Oct 2013 15:16 |
Last Modified: |
05 Dec 2022 14:23 |
URI: |
https://boris.unibe.ch/id/eprint/33727 (FactScience: 199324) |