Wirkungen von Doping im Spitzensport auf Sponsoren

Schlesinger, Torsten; Kriegs, Astrid; Nagel, Siegfried (2009). Wirkungen von Doping im Spitzensport auf Sponsoren. In: Horch, Heinz-Dieter; Breuer, Christoph; Hovemann, Gregor; Kaiser, Sebastian; Walzel, Stefan (eds.) Sport, Medien und Kommunikation. Beiträge des 6. Deutschen Sportökonomie-Kongresses. Edition Sportökonomie und Sportmanagement: Vol. 8 (pp. 243-262). Köln: Institut für Sportökonomie und Sportmanagement

Full text not available from this repository. (Request a copy)

Item Type:

Book Section (Book Chapter)

Division/Institute:

07 Faculty of Human Sciences > Institute of Sport Science (ISPW)

UniBE Contributor:

Schlesinger, Torsten, Nagel, Siegfried

Series:

Edition Sportökonomie und Sportmanagement

Publisher:

Institut für Sportökonomie und Sportmanagement

Language:

German

Submitter:

Factscience Import

Date Deposited:

04 Oct 2013 15:16

Last Modified:

05 Dec 2022 14:23

URI:

https://boris.unibe.ch/id/eprint/33727 (FactScience: 199324)

Actions (login required)

Edit item Edit item
Provide Feedback