Emotionen im Kontext sportbezogener Marketing-Events

Schlesinger, Torsten (2009). Emotionen im Kontext sportbezogener Marketing-Events. In: Maennig, Wolfgang; Feddersen, Arne (eds.) 13. Jahrestagung des Arbeitskreises Sportökonomie. Sport Stadt Ökonomik. 13th Annual Conference of the German Sports Economics Association. Sport and Urban Economics. Berlin, 8.-9. Mai 2009. Program & Book of Abstracts (pp. 34-36). Hamburg: Deutsche Vereinigung für Sportwissenschaft

Item Type:

Conference or Workshop Item (Abstract)

Division/Institute:

07 Faculty of Human Sciences > Institute of Sport Science (ISPW)

UniBE Contributor:

Schlesinger, Torsten

Publisher:

Deutsche Vereinigung für Sportwissenschaft

Language:

German

Submitter:

Factscience Import

Date Deposited:

04 Oct 2013 15:16

Last Modified:

05 Dec 2022 14:23

URI:

https://boris.unibe.ch/id/eprint/33733 (FactScience: 199332)

Actions (login required)

Edit item Edit item
Provide Feedback