Einleitung

Schüpbach, Marianne; Herzog, Walter (2009). Einleitung. In: Schüpbach, Marianne; Herzog, Walter (eds.) Pädagogische Ansprüche an Tagesschulen. Prisma. Beiträge zur Erziehungswissenschaft aus historischer, psychologischer und soziologischer Perspektive: Vol. 14 (pp. 7-14). Bern: Haupt

Full text not available from this repository. (Request a copy)

Item Type:

Book Section (Further Contribution)

Division/Institute:

07 Faculty of Human Sciences > Institute of Education > Educational Psychology

UniBE Contributor:

Schüpbach, Marianne and Herzog, Walter

Series:

Prisma. Beiträge zur Erziehungswissenschaft aus historischer, psychologischer und soziologischer Perspektive

Publisher:

Haupt

Language:

German

Submitter:

Factscience Import

Date Deposited:

04 Oct 2013 15:16

Last Modified:

04 May 2014 23:24

URI:

https://boris.unibe.ch/id/eprint/33986 (FactScience: 199769)

Actions (login required)

Edit item Edit item
Provide Feedback