Ingrisani, Daniel; Müller, Katrin (2008). Neue Generation wird befragt. Wie geht es den Abgängerinnen und Abgängern der neuen Lehrerbildung? Bildung Schweiz, 153(5), p. 37. Zürich: LCH Dachverband Lehrerinnen und Lehrer Schweiz
Full text not available from this repository.
Official URL: http://www.lch.ch/dms-static/dd7b85a4-03f4-4a99-83...
Item Type: |
Journal Article (Further Contribution) |
---|---|
Division/Institute: |
07 Faculty of Human Sciences > Institute of Education > Educational Psychology |
UniBE Contributor: |
Ingrisani, Daniel |
ISSN: |
1422-2523 |
Publisher: |
LCH Dachverband Lehrerinnen und Lehrer Schweiz |
Language: |
German |
Submitter: |
Factscience Import |
Date Deposited: |
04 Oct 2013 15:16 |
Last Modified: |
05 Dec 2022 14:23 |
URI: |
https://boris.unibe.ch/id/eprint/34030 (FactScience: 199910) |