Schulthess-Singeisen, Liliane; Neuenschwander, Markus P.; Herzog, Walter (2008). Die Entwicklung des schulischen Fähigkeitsselbstkonzepts bei Primarschulkindern mit einer Lehrernomination als hochbegabt. Development of Academic Self-Concept of Primary School Children Nominated as Gifted by their Teachers. Psychologie in Erziehung und Unterricht, 55(2), pp. 143-151. München: E. Reinhardt Verlag
Full text not available from this repository.Item Type: |
Journal Article (Original Article) |
---|---|
Division/Institute: |
07 Faculty of Human Sciences > Institute of Education > Educational Psychology |
UniBE Contributor: |
Herzog, Walter |
ISSN: |
0342-183X |
Publisher: |
E. Reinhardt Verlag |
Language: |
German |
Submitter: |
Factscience Import |
Date Deposited: |
04 Oct 2013 15:16 |
Last Modified: |
05 Dec 2022 14:23 |
Web of Science ID: |
000255831900007 |
Additional Information: |
Abstracts in Deutsch und Englisch |
URI: |
https://boris.unibe.ch/id/eprint/34071 (FactScience: 199957) |