Plüss, David (2010). Postmodernes Kirchenmarketing. Ein Sammelband zur Versöhnung von Mission und religonspluraler Gegenwart, von Reppenhagen Martin und Herbst Michael, Kirche in der Postmoderne, Neukirchen-Vluyn, 2008 [Rezension]. Reformierte Presse - Wochenzeitung der reformierten Kirchen, 24(6), p. 13. Zürich: Reformierte Medien
Full text not available from this repository.Item Type: |
Journal Article (Review Article) |
---|---|
Division/Institute: |
01 Faculty of Theology > Department of Protestant Theology [discontinued] > Institute of Practical Theology [discontinued] > Homiletics [discontinued] |
UniBE Contributor: |
Plüss, David |
ISSN: |
1420-9934 |
Publisher: |
Reformierte Medien |
Language: |
English |
Submitter: |
Factscience Import |
Date Deposited: |
04 Oct 2013 14:14 |
Last Modified: |
05 Dec 2022 14:03 |
URI: |
https://boris.unibe.ch/id/eprint/3782 (FactScience: 207799) |