Informationsqualität im Internet aus Unternehmenssicht. Eine Analyse am Beispiel des grössten Schweizer Weinproduzenten

Blattmann, Olivier; Haupt, Patrizia (2012). Informationsqualität im Internet aus Unternehmenssicht. Eine Analyse am Beispiel des grössten Schweizer Weinproduzenten Universität Bern: Institut für Wirtschaftsinformatik

Full text not available from this repository. (Request a copy)

Item Type:

Report (Report)

Division/Institute:

03 Faculty of Business, Economics and Social Sciences > Department of Business Management > Institute of Information Systems > Information Management
03 Faculty of Business, Economics and Social Sciences > Department of Business Management > Institute of Information Systems

UniBE Contributor:

Blattmann, Olivier, Haupt, Patrizia Salomé

Subjects:

600 Technology > 650 Management & public relations

Publisher:

Institut für Wirtschaftsinformatik

Projects:

[385] iQual

Language:

German

Submitter:

Andrea Stettler

Date Deposited:

04 Apr 2014 14:48

Last Modified:

05 Dec 2022 14:33

Additional Information:

Arbeitsbericht Nr. 241

URI:

https://boris.unibe.ch/id/eprint/50272

Actions (login required)

Edit item Edit item
Provide Feedback