Differentielle Prognostizierbarkeit von Maturitätsnoten: Ist weiblicher Schulerfolg wirklich besser prädizierbar als männlicher?

Perrig-Chiello, P.; Perrig, Walter J.; Buser, N. (1997). Differentielle Prognostizierbarkeit von Maturitätsnoten: Ist weiblicher Schulerfolg wirklich besser prädizierbar als männlicher? Bildungsforschung und Bildungspraxis, 19, pp. 175-190. Universitätsverlag Freiburg (Schweiz)

Full text not available from this repository. (Request a copy)

Item Type:

Journal Article (Original Article)

Division/Institute:

07 Faculty of Human Sciences > Institute of Psychology > Experimental Psychology and Neuropsychology
07 Faculty of Human Sciences > Other Institutions > Teaching Staff, Faculty of Human Sciences

UniBE Contributor:

Perrig-Chiello, Pasqualina and Perrig, Walter

Subjects:

100 Philosophy > 150 Psychology
600 Technology > 610 Medicine & health

ISSN:

0252-9955

Publisher:

Universitätsverlag Freiburg (Schweiz)

Language:

German

Submitter:

Anna Maria Ruprecht Künzli

Date Deposited:

08 Aug 2014 14:02

Last Modified:

08 Aug 2014 14:02

URI:

https://boris.unibe.ch/id/eprint/53117

Actions (login required)

Edit item Edit item
Provide Feedback