42,195 Kilometer ins Rampenlicht - Standortmarketing durch Marathonevents in Schweizer Städten

Moesch, Christian; Bussmann, Marc (May 2012). 42,195 Kilometer ins Rampenlicht - Standortmarketing durch Marathonevents in Schweizer Städten. In: 16. Jahrestagung Arbeitskreis Sportökonomie e.V.: Im Schatten der Sportwirtschaft (p. 32). Maggligen: Bundesamt für Sport BASPO

Item Type:

Conference or Workshop Item (Abstract)

Division/Institute:

07 Faculty of Human Sciences > Institute of Sport Science (ISPW)
07 Faculty of Human Sciences > Institute of Sport Science (ISPW) > Sport Sociology and Management

UniBE Contributor:

Moesch, Christian

Subjects:

300 Social sciences, sociology & anthropology > 330 Economics
700 Arts > 790 Sports, games & entertainment

Publisher:

Bundesamt für Sport BASPO

Language:

German

Submitter:

Corinne Ammann

Date Deposited:

10 Jul 2014 09:19

Last Modified:

05 Dec 2022 14:35

URI:

https://boris.unibe.ch/id/eprint/54404

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